Experţi

Cristian China-Birta

Cristian China-Birta

Blogger si antreprenor 2.0

Scrie de 10 ani pe blogul sau cristianchinabirta.ro. A publicat peste 13.000 de articole în acest timp. A organizat în cei 10 ani de activitate peste 300 de campanii cu şi pentru bloggeri. În acelaşi timp, a participat că blogger la peste 200 de campanii.
A ţinut peste 100 de cursuri de social media la solicitarea companiilor şi agenţiilor, fiind speaker la mai mult de 100 de evenimente în care subiectul principal a fost social media şi comunicarea digitală.
Din 2013 conduce agenţia de social media Kooperativa 2.0, specializată în acţiuni care implică bloggerii, cu peste 400 de campanii pentru bloggeri organizate.

Scrie de 10 ani pe blogul sau cristianchinabirta.ro. A publicat peste 13.000 de articole în acest timp. A organizat în cei 10 ani de activitate peste 300 de campanii cu şi pentru bloggeri. În acelaşi timp, a participat că blogger la peste 200 de campanii.
A ţinut peste 100 de cursuri de social media la solicitarea companiilor şi agenţiilor, fiind speaker la mai mult de 100 de evenimente în care subiectul principal a fost social media şi comunicarea digitală.
Din 2013 conduce agenţia de social media Kooperativa 2.0, specializată în acţiuni care implică bloggerii, cu peste 400 de campanii pentru bloggeri organizate.

Alexandra Dimitriu (Iavorschi)

Managing Director al Starcom

Am absolvit facultatea de limbi si literaturi straine. Dupa aproximativ 2 ani si jumatate in care am lucrat pentru o mare casa de avocatura, in martie 2004, a inceput cariera mea in media, in cadrul Starcom MediaVest, ca media planner pe contul P&G. Dupa circa un an, am devenit Account Manager pentru acelasi client, iar dupa un alt an si jumatate, am preluat pozitia de Account Director, coordonand integral contul P&G pentru Romania, dar si pentru alte 7 tari din regiune. Am preluat ulterior si contul Kraft, un alt client semnificativ al agentiei, pe care il gestionez de altfel si in prezent. La sfarsitul anului 2011 am primit propunerea de a prelua pozitia de Associate Managing Director al agentiei. Am acceptat-o ca pe o provocare onoranta.

Alexandra Iavorschi

Am absolvit facultatea de limbi si literaturi straine. Dupa aproximativ 2 ani si jumatate in care am lucrat pentru o mare casa de avocatura, in martie 2004, a inceput cariera mea in media, in cadrul Starcom MediaVest, ca media planner pe contul P&G. Dupa circa un an, am devenit Account Manager pentru acelasi client, iar dupa un alt an si jumatate, am preluat pozitia de Account Director, coordonand integral contul P&G pentru Romania, dar si pentru alte 7 tari din regiune. Am preluat ulterior si contul Kraft, un alt client semnificativ al agentiei, pe care il gestionez de altfel si in prezent. La sfarsitul anului 2011 am primit propunerea de a prelua pozitia de Associate Managing Director al agentiei. Am acceptat-o ca pe o provocare onoranta.

Alex Negrea

Alex Negrea

Consultant social media

Cu o experiență de peste 6 ani în marketing și comunicare online, Alexandru Negrea este un cunoscut consultant/trainer în social media. În 2012 a înființat primele cursuri intensive de social media din România – Social Media Essentials – cu peste 1000 de absolvenți în prezent și un premiu de excelență pentru educație în marcom, din partea IAA România.
Timp de doi ani, în perioada octombrie 2010 – februarie 2013, Alexandru a ocupat funcția de Social Media Manager la Banca Comercială Română, după care a coordonat departamentul de Facebook Marketing (strategie și implementare de campanii și proiecte speciale), în cadrul agenției Spada (martie 2013 - martie 2015), iar în prezent este General Manager la Social Smarts, companie de cursuri intensive pentru dezvoltarea abilităţilor sociale.

Cu o experiență de peste 6 ani în marketing și comunicare online, Alexandru Negrea este un cunoscut consultant/trainer în social media. În 2012 a înființat primele cursuri intensive de social media din România – Social Media Essentials – cu peste 1000 de absolvenți în prezent și un premiu de excelență pentru educație în marcom, din partea IAA România.
Timp de doi ani, în perioada octombrie 2010 – februarie 2013, Alexandru a ocupat funcția de Social Media Manager la Banca Comercială Română, după care a coordonat departamentul de Facebook Marketing (strategie și implementare de campanii și proiecte speciale), în cadrul agenției Spada (martie 2013 - martie 2015), iar în prezent este General Manager la Social Smarts, companie de cursuri intensive pentru dezvoltarea abilităţilor sociale.

Anca Rancea

Consultant in PR si comunicare, Blind Carbon Copy Communications

Ca profesionist, îmi folosesc experiența, energia și curajul pentru a gestiona orice situație, iar abilitățile de comunicare pentru a scrie povești de succes alături de clienții mei.
Mă hrănesc cu înțelegerea lucrurilor, a oamenilor și situațiilor și cred în "Împreună pe cont propriu”.
Sunt consultant senior în PR și Comunicare, cu o experiență de 15 ani în diferite roluri de comunicator și/sau jurnalist. Ariile mele de expertiză includ comunicarea corporatistă și de brand, elaborarea și implementarea strategiilor de comunicare, organizarea de evenimente, comunicarea de criză, managementul relațiilor cu mass-media sau comunicare on-line.
Din 2012, navighez prin apele profunde ale muncii pe cont propriu, îmi testez abilitățile de antreprenor, realizez emisiunea #Freelancer la Canal 33 și învăț să îmbrățișez fiecare provocare și/sau oportunitate care se ivește.
Totodată, prezidez Asociația Freelancerilor din România - locul în care se reunește comunitatea celor care lucrează pe cont propriu și unde aceștia au acces la tot felul de instrumente de suport care să le facă munca mai ușoară.

Anca Rancea

Ca profesionist, îmi folosesc experiența, energia și curajul pentru a gestiona orice situație, iar abilitățile de comunicare pentru a scrie povești de succes alături de clienții mei.
Mă hrănesc cu înțelegerea lucrurilor, a oamenilor și situațiilor și cred în "Împreună pe cont propriu”.
Sunt consultant senior în PR și Comunicare, cu o experiență de 15 ani în diferite roluri de comunicator și/sau jurnalist. Ariile mele de expertiză includ comunicarea corporatistă și de brand, elaborarea și implementarea strategiilor de comunicare, organizarea de evenimente, comunicarea de criză, managementul relațiilor cu mass-media sau comunicare on-line.
Din 2012, navighez prin apele profunde ale muncii pe cont propriu, îmi testez abilitățile de antreprenor, realizez emisiunea #Freelancer la Canal 33 și învăț să îmbrățișez fiecare provocare și/sau oportunitate care se ivește.
Totodată, prezidez Asociația Freelancerilor din România - locul în care se reunește comunitatea celor care lucrează pe cont propriu și unde aceștia au acces la tot felul de instrumente de suport care să le facă munca mai ușoară.

Andrei Canda

Andrei Cânda

Managing Partner iSense Solutions

Andrei Cânda are o experiență de 11 ani în domeniul cercetării de marketing, obținută atât în calitate de client prin colaborări punctuale cu una dintre cele mai mari companii de retail de pe piață, precum și în calitate de furnizor de servicii de cercetare, fiind anagajat în cadrul unor companii specializate în cercetarea pieței.
Andrei a coordonat și a supervizat peste 600 de proiecte de cercetare în domenii precum: FMCG, retail (comerț tradițional, DIY, modă, produse alimentare), bunuri durabile, media, turism, automobile, servicii financiare, IT & C.
A obținut titlul de doctor în Marketing cu lucrarea "Word of Mouth: O nouă componentă a strategiei de comunicare de marketing a organizației". În ultimii ani, Andrei a absolvit cursurile de Word of Mouth și Social Media ale Asociației Word of Mouth Marketing și a publicat, împreună cu alți autori, materiale specializate despre rețele sociale, marketing de comunicare sau blogging.
În paralel, Andrei este dedicat activității didactice ca profesor asociat al Academiei de Studii Economice, unde predă marketing și alte discipline în acest domeniu.

Andrei Cânda are o experiență de 11 ani în domeniul cercetării de marketing, obținută atât în calitate de client prin colaborări punctuale cu una dintre cele mai mari companii de retail de pe piață, precum și în calitate de furnizor de servicii de cercetare, fiind anagajat în cadrul unor companii specializate în cercetarea pieței.
Andrei a coordonat și a supervizat peste 600 de proiecte de cercetare în domenii precum: FMCG, retail (comerț tradițional, DIY, modă, produse alimentare), bunuri durabile, media, turism, automobile, servicii financiare, IT & C.
A obținut titlul de doctor în Marketing cu lucrarea "Word of Mouth: O nouă componentă a strategiei de comunicare de marketing a organizației". În ultimii ani, Andrei a absolvit cursurile de Word of Mouth și Social Media ale Asociației Word of Mouth Marketing și a publicat, împreună cu alți autori, materiale specializate despre rețele sociale, marketing de comunicare sau blogging.
În paralel, Andrei este dedicat activității didactice ca profesor asociat al Academiei de Studii Economice, unde predă marketing și alte discipline în acest domeniu.

Laura Georgescu-Baron

Production expert

Laura are un puternic background academic: absolventă UNATC - Editare de film, cu numeroase și prestigioase cursuri de specializare în Franța, Anglia și Belgia. Este Doctor în Arta Regiei de Montaj și cadru didactic la Universitatea de Artă Teatrală şi Cinematografică I.L.Caragiale Bucureşti, instituție, la care, de altfel, a și ocupat funcția de Prorector pentru Relaţii Internaţionale.
Studiile academice ale Laurei Georgescu Baron sunt întărite de o experiență practică într-un spectru larg de domenii complementare: cinematografie, publicitate și producție. Timp de 8 ani de zile a condus departamentul de producţie audio-video al agenţiei de publicitate Leo Burnett&Target. În 2003, înființează casa de producție HiFi Production care semnează sute de spoturi TV și filme de lung sau scurt metraj, și chiar documentare.
Multi-premiată, Laura este un reputat membru al juriului în principalele competiții de cinematografie pe plan intern, și un speaker apreciat susținând prezentări la evenimente de profil.

Laura Georgescu-Baron

Laura are un puternic background academic: absolventă UNATC - Editare de film, cu numeroase și prestigioase cursuri de specializare în Franța, Anglia și Belgia. Este Doctor în Arta Regiei de Montaj și cadru didactic la Universitatea de Artă Teatrală şi Cinematografică I.L.Caragiale Bucureşti, instituție, la care, de altfel, a și ocupat funcția de Prorector pentru Relaţii Internaţionale.
Studiile academice ale Laurei Georgescu Baron sunt întărite de o experiență practică într-un spectru larg de domenii complementare: cinematografie, publicitate și producție. Timp de 8 ani de zile a condus departamentul de producţie audio-video al agenţiei de publicitate Leo Burnett&Target. În 2003, înființează casa de producție HiFi Production care semnează sute de spoturi TV și filme de lung sau scurt metraj, și chiar documentare.
Multi-premiată, Laura este un reputat membru al juriului în principalele competiții de cinematografie pe plan intern, și un speaker apreciat susținând prezentări la evenimente de profil.

Cristian Manafu

Cristian Manafu

Event Planner & Social Media Trainer at Evensys

Cu o experiență de 20 de ani în media, cu 8 ani în presa scrisă dintre care ultimii trei ca director editorial pentru publicații de afaceri și comunicare, și deja 18 ani în publishing-ul online, Cristian Manafu este unul dintre cei mai cunoscuți consultanți în social media și comunicare online. În 2008, a lansat prima serie de training-uri open și in-house despre social media din România și a derulat campanii și proiecte specifice marketingului digital pentru mai multe companii și agenții de comunicare.
Cristian se bucură de aprecierea comunității de marketing și comunicare, experiența sa fiind premiată la Internetics 2010 (“Unul dintre oamenii care au contribuit la educarea industriei online”) și la Premiile de Excelență IAA 2011 (“Premiul de excelență pentru viziune şi profesionalism în dezvoltarea comunicării în mediul digital”).

Cu o experiență de 20 de ani în media, cu 8 ani în presa scrisă dintre care ultimii trei ca director editorial pentru publicații de afaceri și comunicare, și deja 18 ani în publishing-ul online, Cristian Manafu este unul dintre cei mai cunoscuți consultanți în social media și comunicare online. În 2008, a lansat prima serie de training-uri open și in-house despre social media din România și a derulat campanii și proiecte specifice marketingului digital pentru mai multe companii și agenții de comunicare.
Cristian se bucură de aprecierea comunității de marketing și comunicare, experiența sa fiind premiată la Internetics 2010 (“Unul dintre oamenii care au contribuit la educarea industriei online”) și la Premiile de Excelență IAA 2011 (“Premiul de excelență pentru viziune şi profesionalism în dezvoltarea comunicării în mediul digital”).

Adina Vlad

Managing partner, Unlock Market Research

Adina Vlad este din 2008 Managing Partner al Unlock Market Research, companie pe a înfiinţat-o după experienţa de management într-o companie multinaţională. Adina are 18 ani de experienţă în cercetarea de piaţă, fiind implicată în numeroase proiecte strategice, atât în România, cât şi internaţional. Ea a fost cea care a deschis drumul cercetării motivaţionale în România şi a format o şcoală recunoscută de cercetare de piaţă axată pe descoperirea de insight-uri de business strategice. Echipa Unlock este formată în prezent din 15 oameni, în mare majoritate sociologi, având competenţe atât de research calitativ şi cantitativ, completate cu abilitatea de a extrage insight-uri de business. Recent, Unlock Market Research a fost repozitionată din agenţie de cercetare în companie de consumer knowledge şi, odată cu rebrandingul, echipa Unlock a lansat Unlockers.ro, un blog despre tendinţe şi cunoaşterea consumatorilor, cu scopul de a deveni platforma de comunicare a transformărilor prin care trec românii, atât la nivel local, cât şi în raport cu tendinţele globale.

Adina Vlad

Adina Vlad este din 2008 Managing Partner al Unlock Market Research, companie pe a înfiinţat-o după experienţa de management într-o companie multinaţională. Adina are 18 ani de experienţă în cercetarea de piaţă, fiind implicată în numeroase proiecte strategice, atât în România, cât şi internaţional. Ea a fost cea care a deschis drumul cercetării motivaţionale în România şi a format o şcoală recunoscută de cercetare de piaţă axată pe descoperirea de insight-uri de business strategice. Echipa Unlock este formată în prezent din 15 oameni, în mare majoritate sociologi, având competenţe atât de research calitativ şi cantitativ, completate cu abilitatea de a extrage insight-uri de business. Recent, Unlock Market Research a fost repozitionată din agenţie de cercetare în companie de consumer knowledge şi, odată cu rebrandingul, echipa Unlock a lansat Unlockers.ro, un blog despre tendinţe şi cunoaşterea consumatorilor, cu scopul de a deveni platforma de comunicare a transformărilor prin care trec românii, atât la nivel local, cât şi în raport cu tendinţele globale.

Tudor Cuciuc

Tudor Cuciuc

Creative. Photograper

Cu o experiență de peste 20 ani în publicitate, Tudor Cuciuc a făcut parte din departamentul de creație al Leo Burnett unde și-a pus amprenta pe cele mai diverse campanii realizate pentru clienții ai agenției. Calitățile și rezultatele obținute l-au recomandat apoi pentru funcția de Director de creație, contribuind decisiv atât la dezvoltarea business-ului clienților, cât și la crearea unor lucrări apreciate în comunitatea de advertising. De-a lungul anilor dedicați publicității, de numele lui Tudor Cuciuc se leagă foarte multe premii și nominalizări pentru agenție la cele mai importante festivaluri de profil (Ad'Or, EFFIE, Golden Drum, Cannes Lions sau Epica) și coordonarea din punct de vedere creativ a nenumărate proiecte pentru aproape toți clienții agenției(Connex, Elite, Academia Cațavencu, Antena 1, Ciuc, Prigat, Cotidianul, Cristim, Joe, Astra Asigurări, 24 Fun, Altex, Bucegi, Procter&Gamble, Bergenbier, și multe altele). Loial și pasionat de comunicare, Leo Burnett a fost, în toți acești ani, prima și singura agenție în care Tudor a lucrat până când a decis să se ocupe și de fotografie, în 2006, ca antreprenor.În prezent, Tudor are roluri diferite în fiecare proiect de comunicare în care se implică și îmbină cu succes experiența din cea mai creativă și strategică agenție de publicitate, cu fotografia - acea pasiune devenită profesie.

Cu o experiență de peste 20 ani în publicitate, Tudor Cuciuc a făcut parte din departamentul de creație al Leo Burnett unde și-a pus amprenta pe cele mai diverse campanii realizate pentru clienții ai agenției. Calitățile și rezultatele obținute l-au recomandat apoi pentru funcția de Director de creație, contribuind decisiv atât la dezvoltarea business-ului clienților, cât și la crearea unor lucrări apreciate în comunitatea de advertising. De-a lungul anilor dedicați publicității, de numele lui Tudor Cuciuc se leagă foarte multe premii și nominalizări pentru agenție la cele mai importante festivaluri de profil (Ad'Or, EFFIE, Golden Drum, Cannes Lions sau Epica) și coordonarea din punct de vedere creativ a nenumărate proiecte pentru aproape toți clienții agenției(Connex, Elite, Academia Cațavencu, Antena 1, Ciuc, Prigat, Cotidianul, Cristim, Joe, Astra Asigurări, 24 Fun, Altex, Bucegi, Procter&Gamble, Bergenbier, și multe altele). Loial și pasionat de comunicare, Leo Burnett a fost, în toți acești ani, prima și singura agenție în care Tudor a lucrat până când a decis să se ocupe și de fotografie, în 2006, ca antreprenor.În prezent, Tudor are roluri diferite în fiecare proiect de comunicare în care se implică și îmbină cu succes experiența din cea mai creativă și strategică agenție de publicitate, cu fotografia - acea pasiune devenită profesie.

Mugur Patrascu

Fondator Screen Native

Managing Partner al agentiei Screen Native si profesor asociat al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. 16 ani de experienta in domeniul comunicarii, dintre care 13 ani in digital. Dupa cativa ani petrecuti in televiziune, mi-am inceput cariera in publicitate la D’Arcy. Au urmat Leo Burnett si Grey. In 2006 lansam agentia digitala iLeo, una dintre primele agentii de comunicare digitale de pe piata. De-a lungul anilor, am deschis si crescut, impreuna cu alti asociati, si alte businessuri in domeniul digital: portalul Orasul Meu, agentia de comunicare pe medii mobile Breeze Mobile sau proiectul 4inmasina.

Mugur Patrascu

Managing Partner al agentiei Screen Native si profesor asociat al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. 16 ani de experienta in domeniul comunicarii, dintre care 13 ani in digital. Dupa cativa ani petrecuti in televiziune, mi-am inceput cariera in publicitate la D’Arcy. Au urmat Leo Burnett si Grey. In 2006 lansam agentia digitala iLeo, una dintre primele agentii de comunicare digitale de pe piata. De-a lungul anilor, am deschis si crescut, impreuna cu alti asociati, si alte businessuri in domeniul digital: portalul Orasul Meu, agentia de comunicare pe medii mobile Breeze Mobile sau proiectul 4inmasina.

Marta Uşurelu

Host

Marta Uşurelu

Acţionar majoritar al revistei Biz

Marta Usurelu este jurnalistul care a avut puterea sa preia ca antreprenor revista Biz in criza din 2009 si sa porneasca la drum in ciuda greutatilor pe care le intampina un business de print si continut la nivel local si international.
Cu fiecare proiect, Marta Usurelu s-a impus pentru jucatorii din piata ca omul de actiune din spatele brandului Biz. In timp ce publicatie dupa publicatie isi inchidea portile, alaturi de echipa sa, Marta a reusit cu incapatanare si curaj sa faca din Biz un brand antreprenorial romanesc care a dezvoltat in jurul revistei de business o platforma complexa de evenimente si proiecte speciale unice in peisajul romanesc.
In doar 9 ani de antreprenoriat a construit in jurul Biz una dintre cele mai puternice comunitati de business si a organizat evenimente de afaceri in 9 orase din tara si 8 capitale din lume, de pe 3 continente.
Absolventa a Facultatii de Filosofie, Marta are o experienta de 20 ani in presa scrisa si este creator de continut premium, atat editorial, cat si pentru evenimente.

Marta Usurelu este jurnalistul care a avut puterea sa preia ca antreprenor revista Biz in criza din 2009 si sa porneasca la drum in ciuda greutatilor pe care le intampina un business de print si continut la nivel local si international.
Cu fiecare proiect, Marta Usurelu s-a impus pentru jucatorii din piata ca omul de actiune din spatele brandului Biz. In timp ce publicatie dupa publicatie isi inchidea portile, alaturi de echipa sa, Marta a reusit cu incapatanare si curaj sa faca din Biz un brand antreprenorial romanesc care a dezvoltat in jurul revistei de business o platforma complexa de evenimente si proiecte speciale unice in peisajul romanesc.
In doar 9 ani de antreprenoriat a construit in jurul Biz una dintre cele mai puternice comunitati de business si a organizat evenimente de afaceri in 9 orase din tara si 8 capitale din lume, de pe 3 continente.
Absolventa a Facultatii de Filosofie, Marta are o experienta de 20 ani in presa scrisa si este creator de continut premium, atat editorial, cat si pentru evenimente.